Студія фарб та декору Bogema

Інтерв'ю для редакції "РУПОР"

         

     Малий і середній український бізнес все частіше стикається з труднощами підбору кваліфікованого і відповідального персоналу, через напружені процеси в економіці нашої країни, грамотні і навчені фахівці вважають за краще виїжджати на роботу за кордон у пошуку більш високої оплати своєї праці.

 

         у цей же час деякі наполегливі представники виробничого і торгового бізнесу знаходять грамотні важелі залучення і утримання професіоналів як всередині свого бізнесу, так і всередині країни, а також постійно підвищують рівень їх кваліфікації і відповідно сервісу.

 

         Одним з таких яскравих представників борців з наступаючим кадровим голодом є студія фарб "Богема", яка не тільки розвивається в умовах економічної кризи, допомагаючи жителям Києва, Дніпра і Краматорська підібрати якісну лакофарбову продукцію, а й тепло піклується про внутрішню атмосферу підприємства, підвищує кваліфікацію і експертність своїх консультантів, а також гідно оплачує їх роботу.

 

 

         Наше інтерв'ю - з Сергієм Толочко, творцем мережі студій фарб "Богема" про виклики, з якими щодня доводиться стикатися цьому кораблю вітчизняного торгового лакофарбового бізнесу ось вже протягом 17-и років.

 

 

        РУПОР: Студія на ринку вже 17 років. Цікаво дізнатися, з чого все почалося?

 

         Сергій Толочко: З компанії "Поліфарб". На ринку з радянським підходом до виробництва - тоді під різними етикетками випускали один і той же продукт - з'явилася вона, дуже перспективна компанія з новим поглядом на речі. У виробництві вона керувалася новими принципами і використовувала новітнє обладнання. По суті "Поліфарб" випускала продукт на голову вище інших. І, знаєте, це було круто!

 

        У нас була можливість працювати з її продукцією. І ми прийняли рішення перейти на бік інновації, просуваючи всього один бренд.

 

         РУПОР: Тобто, студія починала свій шлях як монобрендова. Зараз же вона, представляючи більш 40 топ-виробників світу, є мультибрендовой. Розкажіть, що вплинуло на таку зміну?

 

         С.Т .: Говорячи відверто, працювати з одним брендом в нашій країні складно з економічної точки зору. До того ж такий формат супроводжується великими ризиками: на превеликий жаль, на даний момент ще жоден бренд не зміг задовольнити всі потреби замовника.

 

         Ми це усвідомили і почали розширювати продуктову лінійку, залучаючи до співпраці інші бренди

 

         РУПОР: Виходить, переломний момент стався, коли в основу роботи студії були покладені потреби замовника?

 

         С.Т .: Вірно. Я б навіть доповнив: потреби замовника покладені в основу кожного нашого дії. Поясню на прикладі гарантії.

 

         Існує всім відома гарантія на якість продукту, її надає сам виробник. Крім неї в студії є гарантія на рада з вибору продукту. Наші фахівці не порекомендують, та й не продадуть, замовнику продукт, який не допоможе йому реалізувати завдання.

 

         РУПОР: Якщо я правильно розумію, це означає, що в студії не можуть працювати продавці в класичному сенсі слова? Тільки експерти?

 

         С.Т .: Так і є. Зрозумійте, немає єдиної формули для вирішення всіх завдань. Кожна з них потребує індивідуальної. Такий підхід не дозволяє допускати до роботи некомпетентні кадри. З цієї причини ми і працюємо на експертному рівні. У нас невеликий колектив, але він складається з класних фахівців, дорогих і більш ніж затребуваних на ринку.

 

         РУПОР: Розкажіть про плани на майбутнє студії. Є бажання розширюватися? Заходити в експертну, виставкову, наукове середовище?

 

         С.Т .: Складно відповісти на це питання. У нас багато побудовано на брендах. І це важка ноша, тому що у кожного з них є свої плани на співпрацю зі студією, перед кожним студія несе різну відповідальність, є нюанси в логістиці і багато інших чинників. Ще більше побудовано на людях. Кожна студія створюється роками, під неї спеціально набирається колектив - фахівці, які готові створювати команду і працювати на результат.

 

         РУПОР: Який фактор для вас вирішальний, при виборі продукту для подання в студії?

 

         С.Т .: Гарне питання, адже ім'я і «брендовість» не грають вирішальної ролі. Головне для нас - технологічність продукту, його якість. Гідний продукт, який вирішує завдання нашого клієнта - ось, що є основою нашого вибору, при підборі асортименту. Ось, наприклад, «SACMA» - відкриття цього року.

 

         РУПОР: Все, що ми тут (йдеться про ремонт в студії фарб в Києві, см. Фото) бачимо - продукція з асортименту студії "Богема"?

 

         С.Т .: Звичайно! Тільки так. Тут немає секрету. При проектуванні студії в Києві, ми робили її з нуля, від голих стін. Зрозуміло, можливість використання матеріалів з власного асортименту нищить відразу двох зайців: з одного боку ми змогли реалізувати проект за цінами постачальників, а з іншого - ми наочно можемо показати клієнту життя пропонованого йому матеріалу на практиці. І з кожним роком, коли ремонт буде ставати старше - якість обраного асортименту буде тільки підтверджуватися. Це чесний спосіб зробити клієнту продаж. Оборот «ось, подивіться, ми використовували цей матеріал у себе» - це працює!

 

         РУПОР: Видно, що тут є частинка Вашої душі. Схоже з цієї причини тут люди можуть із задоволенням знаходиться годинами, займаючись вибором кольору. Клас!

 

         С.Т .: Я думаю, причина в тому, що "Богема" - сімейна фірма. Коли я створював її, в неї ніхто не вірив. Згодом до роботи підключилися мої дружина і брат. Наші співробітники теж часто працюють сім'ями, залучаючи дітей, братів, сестер. Вийшов чудовий колектив експертів, який хочеться називати сім'єю.

 

         

         Довідка:

Компанія Bogema заснована в 2002 році в Україні, є офіційним дистриб'ютором більше 40-ка світових торгових марок. Має численні нагороди та сертифікати.

 

         

        Адреса київського магазину:

Київ, проспект Перемоги 62/1 (ст. Метро Шулявська)